Vem var hon?

Har precis kommit tillbaka från en helg på kegården utanför våxtorp. Måstet säga att det varit väldigt trevligt.

Igår spleade vi mot Råå i helsingborg. Vi förlorade med 2-0, men bara att få komma ut på konstgräs i strålande solsken var så underbart. Under förutsättningarna tyckte jag trotts allt att vi spelade med en riktigt bra inställning.

Efter matchen fick jag skjuts till Knutpunkten där jag tog tåget till Båstad. På tåget satt två tjejer och snackade. De såg inte ut att vara mer än 17 år gamla, men den ena verkade, åyminstone själv tycka att hon var väldigt viktig. Någon sorts kändis skulle jag gissa på att hon var, men kunde aldrig lista ut vad hon egentligen gjorde. De satt och snackade om hennes avundsjuka pojkvän, kompisar som bodde här och var i världen och så vidare. Blev väldigt nyfiken av att få veta vem hon var, samtidigt som jag inte brydde mig så mycket. Hon kan ju inte ha vari nåt jättestort, för då borde jag väl vetat vem det var?! eller? Men jag får fortsätta undra för i Båstad gick jag (och dem) av tåget. John hämtade mig och vi körde ut till Ekegården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0