stress

Sådär. Nu har alla gått härifrån. Emelie, Viktor och Brnge var här och åt, Väldigt trevligt var det faktiskt. Dock r jag väldigt trött nu och innan jag ska gå och lägga mig måste jag Packa inför helgen. Vet inte om jag berättat det men efter matchen imorgon ska jag ta tåget till ängelholm eller Båstad där  jag blir hämtad av John så vi kan åka ut till voxtorp till ekegården till hans faster(?). Ska bli kul, men självklart blir det ju lite stressigt, men det är sådant man får ta.

Som sagt, packning nu. En väska som ska med till matchen och en som ska skickas med John till ekegåren. Har ingen aning om vad jag behöver ha med mig. Får väl vänta till john kommer hem så han kan hjälpa mig. Tror jag ska Raka benen i väntan på att han kommer hem. Ja det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0