Russinfingrar

image172Tidigare idag var vi och hämtade alla Johns köksgrejer soom varit i hans gamla lägenhet. Bra att få hit alllting såklart, men allt var ju så äckligt så jag blir tvungen att diska det innan det ställs på plats. Tyvärr klarar jag inte av att diska för länge, då mina händer blir helt förstörda och ringrarna rynkar sig som små russin.

Lovade Sofia att det skulle komma upp fler bilder ikväll, men det blev inte så då jag kom hem för sent. Fixar det imorgon istället. ska vara här hela kvällen och packa upp saker, ensam då John ska jobba. Ska se om jag kan lura hit Brange och Micke och Kanske Martina så vi kan titta på film.

Nu är det nog dags för mig att sova snart. Är trött, och tänkte försöka komma upp i tid imorgon och fortsätta packa upp. Måste även hinna till korridorrummet och packa ner det sista. Hade varit så skönt att bli klar, men det kan jag väl bara drömma om...

puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0