kellogs frukostskålar

Jag blev så glad när jag kom hem och slog på TVn. Det var scrubs, och inte vilket scrubs som helst. Det var musikalavsnittet! det är bara så bäst! tyvärr hade ju halv gått och nu är det slut...

Tänkte passa på att berätta en rolig historia. Det var igårkväll det hände efter en tre fyra öl i bastun. Jag och Micke gick iväg för att köpa blannevann till våra drinkar. Väl på Ica så hittade vi jättesöta frukostskålar från Kellog's. Så började vi kolla vad som krävdes för att man skulle få dessa. "Köp två paket Kellogs och få en frukostskål" stod det. Så Jag och Micke stod och klurade ett tag, sen pockade vi på oss ett 8-pack portionsförpackningar flingor. Sen gick vi inne på Ica hur länge som helst för att ladda upp så vi skulle kunna argumentera för att det faktiskt var åtta paket flingor och att vi därför skulle få fyra skålar. När vi väl kommit fram till vad vi skulle säga så gick vi till kassorna och la upp allt vi skulle ha på bandet, med flingor och skålar mitt i någon stans. Killen i kassan började scanna varorna. Han kom fram till flingorna och scannade dem. Sedan skålarna... han försökte scanna dem och micke säger: "de stod att de ingick". Jag förbereder mig på lååånga argument...

Kassabiträdet svarar: "Jaha" och lägger över dem till andra sidan och tar betalt innan han stänger kassan och går. Så svårt var det och nu har jag och micke två fina skålar var:D

image156

är inte min frukostskål fin?

Nä, nu väntar avloppet...

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204871529_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra kväll

Mvh

Jocke

2008-03-07 @ 19:02:27
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Jocke

ta bort reklamen då eller skit på dig

2008-03-07 @ 19:12:57
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo den är jättefin! Lite retro känsla liksom =)

2008-03-07 @ 20:42:17
URL: http://elinochlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0