Inredning: sovrum

Jag har ett litet dilemma. Var på mammas jobb igår och tittade på överblivna möbler. såg en fin fin ram jag vill ha. Den är ca 1.5 x 3 meter och i guld. Tror den hade blivit jättesnygg ovanför sängen i vår nya lägenhet. Tänkte designa någon blomranka eller liknande att ha i den. Eller har ni något annat tips? jag tror man ska ha ganska ljust i ramen och även i rummet. som det ser ut nu kommer sovrummet gå i vitt och ek, och guld om jag nu lyckas få in ramen.

Tror ni det kan bli bra?

Nu har jag bara problemet att jag måste övertyga älskling om detta också. Man kan ju förstå att han är skeptisk, för det låter ju ganska galet.

Något tips på hur jag övertalar honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0