Hitta nemo

Nu börjar det likna något här. Bovärden och snickaren var här och fixade tunnare lister till dörrkarmen, så nu går det att öppna alla lådor i frysen. Yey.

Vi har även börjat få de flesta sakerna på rätt plats. Tror faktiskt det kan bli riktigt fint här så småningom, men det tar mycket längre tid än man tror. Efter sommaren när man har haft tid och råd att inreda lite mer, då kommer här bli såååå fint.

Nu ska jag och älskling ta en liten paus från fixande och fejande och titta på Hitta Nemo. älskar den filmen, men då jag gjort av med mitt ex var det länge sen jag såg den.

"I will call him squishy and he´ll be my Squishy"

image171

Kommentarer
Postat av: Hp

Haha, ja den filmen är rolig!

2008-03-13 @ 15:07:41
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0