hår make-over

Sitter nu och tittar på Top Model, avsnitt Make over. Vet också att det är hög id att göra något med mitt midjelånga hår. Jag har funderat på att göra något drasdigt, men John har fåt mig att lova att inte gör det för kort. Man kanske ska satsa på någon nu färg istället?

Det ska vara en snygg frisyr som fortfarande är praktisk, så att man kan spela fotboll utan problem... hmmm...


Någon som har något tips?

Avslutar med ett citat från kvällens topmodel:
"Too much makeup. I just want to put on a T-shirt and...
... go to the library"

image155
Kat's frisyr måste jag bara säga att jag älskar!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Godnatt :)

2008-03-05 @ 23:14:33
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0