blondinbellas misslyckande

nu såhär i flyttider går tankarna väldigt mkt på pengar. det är så oerhört mycket man vill ha råd med.Massa massa inredning. Därför så tänker jag inte ens anken att jag vill spendera pengar på kläder och liknande längre. väldigt konstigt för att vara jag.

image154När jag och älskling först fått lägenheten hade vi lite smågnabb om att jag slösar lite för mkt med tanke på att jag inte har kapital till det. å jag bestämde mig för att visa att jag faktiskt klarar mig utan onödiga inköp. än så länge har det faktiskt gått bra. Tyckte et var lite småironiskt när man ännu en gång klickade in på blondinbellas blogg och läste om hennes "No spending Mars". Hon skulle dra ner sitt spenderande till runt en tusenlapp. tyckte detta var väldigt roande med tanke på att hon sa att hon brukade göra av med 10 ggr så mkt under en månad... själv gör jag av med ca 7000 i månaden, och då betalar jag hyra och mat dessutom.... Idag spräckte hon det och hur långt in i mars är vi?? 5 dagar om jag inte misstar mig. *skrattar* Så nu har jag iaf kommit fram till att jag har bättre självdisciplin än blondinbella.

Jag vet att det är patetiskt av mig att följa det, men jag kan inte låta bli. på ett sätt måste man väl då säga att hon lyckats genom att jag fortsätter följa hennes blogg, men det är väl mest för att jag itne gillar henne? någon sorts hatärlek? älskar att jag kan idiotförklara henne gång på gång....

Kommentarer
Postat av: Mari

Svar; Haha ne det kanske inte hjälper så mycket men det känns som om jag gör en god gärning xp

2008-03-05 @ 19:56:12
URL: http://iram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0