Utelåst

Nu är jag riktigt seg i kroppen. var ute i veberöd och träna fotboll i förmiddags. Stack hemifrån vid tio, då var john fortfarande här. när jag sedan kom hem vid två insåg jag att jag glömt nyklarna där inne. vad gör man? som tur är bor man i korridor så in i köket kunde jag komma då andreas var snäll och släppte in mig. så jag slängde i mig lite sallad för att sedan börja traska hem till John.

Mötte upp Sofia på vägen då vi skulle bedömma om Johns kostym var fin nog att ha då Mats fyller 50. Det var den. Jag passade på att ta johns nyckel till mitt rum så nu e jag hemma igen. ska byta om lite och så, sen ska jag tillbaka till John och sen e de släktkalas i veberöd hos hans kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0