sprucken toalett

Nu har jag pluggat ganska länge tycker jag, så nu är det dags för min historia

Igår morse när innea precis vaknat skulle hon gå på toaletten. e andra satt i köket och åt frukost. när linnea kommer ut från toan säger hon: "toaletten sprack". Med andra ord lyckades linnea spräcka själva stolen hela vägen uppifrån och ned. Vet ej hur hon lyckades. de andra säger att det redan var en lite spricka som sprack upp mer då linnea var lite hårdhänt, men jag tvivlar på det. med linneas otur kan man lyckas med allt. förra helgen trillade hon t.ex. uppe på sitt rum och körde knät genom gipsväggen (?!). stackars tjej.

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahah hur lyckas man :D

svar: hmm.. gör efter din stil och smak typ :) oftast blir de bäst då! Men eftersom det börjar bli vår nu (hoppas vi iaf ;P) så kan du ju köra på ljusa färger osv.. Och vill du ha hjälp med lite bloggdesign så kan du antingen kolla in min blogghjälp (dock inte uppdaterat där på ett tag nu) lr designadinblogg.se :) där får du massa tips om hur du kan göra..

2008-02-16 @ 14:56:41
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: linnea (hon som spräckte toaletten)

hahha men den var ju redan lite sprucken... så det var inte mitt fel..(bara lite):P

2008-02-21 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0