Sovdags

Kanske inte nämnt det än, men sitter i soffan hemma hos mamma och pappa. har hunnit smälta let's dance fnalen lite nu, så ska väl gå och lägga mig snart så att jag orkar upp och plugga imorgon. Fick ju nya pennor av mamma idag, så jag ska skriva jättefint på mina uträkningar imorgon. Det blir lite matte och lite termodynamik. mest termodynamik då jag fått reda på att pappa doktorerat i termodynamik. vaddå fördel??

Ska läsa lite innan jag somnar. ska se om jag hittar någon bra bok. Sen hade jag tänkt sova tills jag vaknar av mig själv imorgon och sen är det upp coh koka en kanna kaffe så jag orkar hålla fokus. Får dock se hur bra jag lyckas sova. det är ju trotts allt inte särskillt ofta jag sover ensam nu för tiden. puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0