smoothie

Kom hem från skolan för en timme sedan. väldigt hungrig då jag inte hann med en riktig frukot i morse. SÅ jag slängde ihop en underbart god smoothie på blåbär, hallon, banan och en skvätt vaniljyoghurt. Helt underbart gott. eftersom bären e frysta blir smoothien kall och man får en riktig kick av den.

image142

De provisoriska planerna för kvällen är att Sofia ska komma hit, så ska vi göra en god sallad. Sen ska vi nog försöka göra några instuderingsuppgifter till i termodynamiken. Och vid 8 är det såklart let's dance! till dess hoppas jag vi hunnit fixa lite snacks så ska vi mysa framför det. Har jag tur så slutar inte älskling jobbet för sent, så vi hinner se en film.

image143


Men nu måste jag försöka städa här innan Sofia kommer. Det är riktigt äckligt här för tillfället. s jag ska försöka röja undan lite och sen ska jag skura badrummet. Underbart. och om jag kommer på rätt humör kanske jag till och med får för mig att rensa avloppet. men det är mycket tveksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0