rosen

image133Hemma hos mig igen. Men glömde min datorladdare hos föräldrarna. lite smått jobbigt. Vi får väl se hur länge mitt batteri håller. Nu har tittandet på greys anatomy börjat och john sitter som fastklistrad framför TV:n. Själv sitter jag och tittar på min ros jag fick av honom i Tisdags. den står fortfarande fint i min absolut vanilj flaska. det frostade glaset blir en fin kontrast mot det mörka gröna och röda. har inte riktigt fått kontroll på min kamera än så det blev ingen egen bild. men lägger in en annan ros trotts det.

För tillfället försöker jag verkligen lära mig photoshop, men mitt största problem är nog att jag inte har tillräckligt mycket fantasi. Men ett litet steg i taget så kommer man iaf framåt. Ska nog ge mig på ett av mina egna foton nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0