resfeber

fy vad skönt det hade varit att komma iväg nu! vad är din drömresa? jag hade så otrolig gärna velat åka till Sydafrika på safari. Solen och vattnet och sedan också alla dessa underbara djur! Ni måste ju hålla med om att de är mäktiga! En annan drömresa är Japan. Mycket för att återbesöka Kyoto där jag bodde ett år och gick på dagis. Det var där de "gjorde mig rumsren" och det var även där min fobi för jultomten började.

image118

För tillfället ligger jag i sängen och tittar på "the last castle" Den är faktiskt bra. Men jag ligger och snörvlar och nyser och huvudet känns oerhört tungt. Får hoppas det blir bättre till imorgon så att jag orkar plugga något då. Försökte innan idag. vi stack hem till Micke för att plugga tribologi (hur man räknar på kullager, rullager och glidlager). Det gick dock itne så bra då jag fick springa och snyta mig med jämna mellanrum. Det slutade med att vi spelade Guitar Hero III, och jag var riktigt urusel, precis som vanligt. Man kan väl sga att det är inte min starkaste sida:P men jag är iaf bättre på det än på tribologi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0