njutning

image146

aahhh. nu är jag lugn har godis, dricka och rostade majskorn framför mig nu. lyckades inte få någon att gå till willys å mig, men jag lyckades iaf lura Andreas till att följa med mig. Så nu har jag blandat mig en liten frink (väldigt svag, det är ju träning imorgon) och har köpt en stor godispåse som jag sitter och gottar på. Så nu känns det trotts allt som man ska kunna ta sig genom kvällen med välbehag.

Missade ju tyvärr lite Let's dance när jag var iväg, men det får det vara värt. finns ju snabbgenomgång i slutet av programmet. tyckte det var en himla rolig idé med filmtema. såg tony och annikas pulp fiction nummer. de va ju jättebra. Alla är så duktiga. Men Karin Da silva är ju sååååå vacker.... Medans Annika (efternamn?) har så härlig style :D

Nu tänkte jag lägga undan alla ambitioner att städa, plugga eller packa och bara njuta resten av kvällen! så det så


Kommentarer
Postat av: Siddy

JA! TACK! HJÄLP :D

2008-02-22 @ 21:27:58
URL: http://fendiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0