mjölksyra

image147Jag är heelt slut. Kom precis hem från träningen. Det var längesen jag sprang så mycket. Hur många olika löpövningar som helst, och självklart var det löpning hundra procent som gällde, så man är ju lagom mör i benen. Men jag får iaf spela på torsdag! ska bli så kul! men det skulle inte förvåna mig om jag går och får nackspärr eller sväljer min egen tunga imorgon så att jag inte kan vara med iaf. med min otur är allt möjligt.

tänkte nog läsa igenom lite termobevis nu egentligen, men vet inte riktigt om jag orkar det. verkar mer som att det blir så att jag sitter här och surfar ett tag och somnar sedan. john är fortfarande på helsingkrona, men nu bastar han och grabbarna. Tänk om man hade haft tid med det... men men...


kom på att jag även borde fortsätta packa... men orkar inte resa mig ur sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0