Miami Ink

image132
Kat är ju bara så cool! Och hennes tatueringar är inte att leka med. Hon är riktigt grym på porträtt, ser ut som om personen hon avbildar sitter på huden. Jag kan spendera hur mycket tid som helst åt att titta på Miami Ink. Som tur är går det lite då och då, och älskling har fixat hela säsong ett och två till mig.

Jag vill ha en egen tatuering. Var tidigare helt säker på att den skulle sitta på ankeln, men har blivit osäker på det nu. Med den kärlek jag har till fina skor så är det ju synd att förstöra dem med en tatuering. så jag får bnog tänka om lite där. Vill dessutom ha en ganska diskret men ändå väldigt betyelsefull tatuering. Ska jag sätta något på min kropp som aldrig försvinner ska det finnas en riktig tanke bakom den. Någon som har en idé om vad jag ska tattuera? och var? är fortfarande lite sugen på att ha en på ankeln men det kanske går att sätta den lite högre upp mot benet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0