In memory of Simon

Fick nu veta att min kära systers kompisar läser i min blogg. ar inte rädda för att komentera mina inlägg. hörde att ni skrattade åt att hon spräckte toaletten där hemma. Lovar att skriva allt skvaller om henne jag kan komma på i fortsättningen.

För tillfället misstänker jag henne skarpt för att ha dödat min fisk. den finns inte längre i akvariet... *snyft*

image150

in memory of simon: min lilla malawi Ciklid är försvunnen. Såg ut som på bilden ovan, fast handikappad. stort huvud och pytteliten kropp. men jag tyckte om honom ändå. Hoppas han har det bra var han än är

Kommentarer
Postat av: linnea

me josse jag lovar det var inte jag som döda honom.. han är bara spårlöst försvunnen

2008-03-02 @ 17:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0