idrottare inte kvinnliga?

Jag måste erkänna, jag har syndat. läste lite på blondinbellas blogg. pinsamt, förlåt. Men iaf. såg ett riktigt idiotiskt inlägg. massa bilder på olika idrottare, t.ex. kallur och anja. Under stod det något i stil med: varför måste man se så maskulin ut bara för att man idrottar? är det fel att sminka sig och vara kvinnlig. till saken hör också att det enbart var bilder när dessa stora stjärnor var "in action" alltså när de tränade/tävlade. hur mångga är då uppiffade med smink och håruppsättningar?

Vilket idiot uttalande. sen såg jag att det fanns en hel del kommentarer till detta inlägg och jag gick in för att läsa dessa. som jag skrattade. alla tracka ner på henne totalt. det var speciellt en kommentar jag fastnade för som jag tänkte citera här:

"Till Dig Blondinbella vill jag säga att de här idrottstjejerna förmodligen har ett mycket rikare liv än du någonsin kommer att få om du inte mognar och växer ifrån din ytliga fjollighet. Idrottstjejerna är skitsnygga och de använder sina kroppar till något vettigt. Inte bara till att hänga kläder på och smeta ner mer smink."

 

Tyckte bara det var sååå bra. Kom bara inte och säg att Kallur inte är söt eller kvinnlig!

 

image144


 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Håller med dig helt, och den där kommentaren var klockren! Herregud, jag önskar alla bara kunde sluta läsa hennes blogg !

2008-02-22 @ 17:25:14
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Hannah

jo, det är faktiskt sant ;( samma sak som med KISSIE, hon är ju otroligt pantad ibland, men ändå vill man fortsätta läsa. man vill typ, se vad för dumt hon skriver härnäst. idiotiskt av en egetnligen ;(

2008-02-22 @ 17:32:44
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: clara

jo men kolla vissa drag... typ näsan och så :)

2008-02-22 @ 17:39:34
URL: http://arrrested.blogg.se
Postat av: Hannah

haha, ja, spana in den! :D
du, det var supergott!! smaka den :)

2008-02-22 @ 17:56:27
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Jeya

Haha Blondinbella är så rolig, eller inte. Jag har varit inne på hennes blogg en gång, men fanns inget där som tilltalade mig. Förstår inte hur hon kan ha så många besökare... Men ditt inlägg var klockrent! Sedan så är ju idrottstjejerna naturligt söta. Blondinbella kan ju gärna lägga upp en bild på henne osminkad... skulle i alla fall jag vilja se.. eller förresten.. jag ångrar mig. ;-)

2008-02-22 @ 19:02:13
URL: http://starletimyours.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0