hyllning till en bloggare

Jag tycker det är lika tråkigt varje gång man kommer in på en blogg fylld med enbart kändisbilder och "dagens outfits". varför är det så otroligt många bloggar som enbart handlar om mode och dylikt? när man sätter sig in i dessa bloggar kan man läsa hur många inlägg som helst utan att någonsin lära känna bloggaren på riktigt. Det man lär sig är vad pesonen bakom har på sig, men inte mycket annat. En sådan blogg tycker jag personligen känns väldigt ihålig och tråkig. opersonlig. Jag tycker absolut inte det gör något om man lägger ut nåt snyggt klädesplagg eller diskuterar kändisar, men variation människor! säg vad du själv tycker!

De senaste dagarna har jag följt en blogg som jag tycker känns personlig. inte så konstlad och utan det eviga modesnacket. Detta är Hallon8:s blogg som jag tycker förtjänar att läsas.

Och för den som är ute efter ännu me rolig läsning med många berättelser ur vilka man lär känna bloggaren måste jag rekomendera min gamla gymnasiekompis Petters blogg: Relativt Relevanta Reflektioner

Det var väl allt för den här gången. Alla bloggare där ute, stå på er och gå er egen väg. fastna inte i shopingträsket bara för att bli en ny blondinbella. Så intressant är det väl inte?

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh va glad jag bliiir :D Och nej, blondinbella är inte intressant!

svar: tycker absolut inte du e jobbig ;)

2008-02-19 @ 11:55:49
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0