hur fan visste du det?

Göööött! nutränad och nyutstigen ur duschen. Träningspasset var jättejobbigt, men det kändes jättebra. Jag ska bli sån biff! Men nu känner jag av min förkylning. jobbigt.

Igår var det lite fest här i korridoren. Satt och spelade något frågesportspel. "hur fan visste du det" tror jag det hette.fick bland annat veta vad en vatikansk roulette är. vet du det? eller möjligtvis Pegging? nä, trodde inte det heller, men det vet jag! Sen var det utgång på hallands. Sncakade med en asball spanior:D och så träffade jag dagiskompis Karin och högstadiebästis Terese. jätteroligt!

Ikväll är det födelsedagskalas för erik som gäller. han står för tillfället ute i korridorköket och gör tårtor. Sen sticker väl de ut lite senare, men inte jag inte. min förkylning behöver inte odlas mer. Men nån drink ska det nog kunna bli här hemma nu när patrik köpt Blannevann. Nä. nu ska jag dra på mig kläderna å se om jag har nåt att äta i kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0