hård-tittning

Nu har älsklingen bestämt sig för att jag inte får se någon film ikväll när vi kommer hem från mina föräldrar. För då är det hård-tittning av Greys anatomy som gäller så vi kommer ikapp de avsnitt som går nu. han blev ju helt till sig när han såg reklamen och att george tänker göra slut med Callie. så jag antar att det blir nåra avsnitt ikväll och nåra avsnitt imorgon frmiddag innan skolan. Men det har jag ju inte så mkt emot. men man kan nog räkna med ett bra antal inlägg här under kvällen om vi inte ska göra nåt annat än att sitta framför TV:n.

Kommentarer
Postat av: Jennie

greys är ju bra iaf (;

svar: åh va glad jag bliir :D tack så mycket!

2008-02-17 @ 18:37:44
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0