häktisk dag

det har varit en häktiskt dag idag. Skola mellan halv elva och halv tre. Stack sedan hem och städade korridoren. Så fruktansvärt äckligt. det är vid sådana tillfällen jag är glad att jag ska flytta. och damsugaren funkar inte heller, s fick sopa allt för hand innan jag skulle våttorka golvet. Men som sagt, snart flytt. då slipper man denna svinstia. Men gillar faktiskt min korridor ändå. ibland...

Vid tjugo i fem spelade jag korpfotboll först med Loffes. förlorade med jättemycket. lite trist, men de e sånt som händer. Fick även hoppa in i "herdsmen" och stå för dom. Förlorade igen. trist. men som sagt, det händer.

Efter det skulle Pappa komma och hämta mig så skulle vi åka till John och hämta saker som ska lagras i mamma och pappas garage. När jag ringde pappa visade det sig att han ftt punktering på bilen, men som tur var har han en snäll bror som kom och hjälpte honom fixa det. Så tillslut kom han till John och vi kunde lasta in.

Efter en lång dag med mycket om och men så kunde vi ta det lugnt hemma hos föräldrarna. Lyckades dessutom sälja 6 paket newbody till familjen, så nu e jag uppe i 19 paket. jag ska fortsätta imorgon och på tisdag innan det ska lämnas in. hoppas på att kunna skrapa ihop en del. Ska sticka till mammas jobb och kränga några imorgon under lunchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0