Grey's anatomy

image119filmen slu och självklart fortsätter jag och älskling direkt titta på säsong två av greys anatomy. Så fruktansvärt bra! vill bara komma framåt så jag får veta vad som händer! Tänk att man kan bli så involverad. Izzy har precis börjat inleda sin romans med Denny och jag kan inte låta bli att tycka synd om Alex som för vart avsnitt återigen börjar bete sig som värsta skithögen.

Det finns dock en serie som jag fastnat mer för, och det är Gilmore Girls. Hittills har jag dock inte sett sista säsongen av det, vilket jag måste ta tag i snart. måste ju veta hur allt slutar! Jag blir så faschinerad av hur snabbt de lyckas snacka. Det är heeeelt underbart. Tack brange att du lyckades lura mig till att börja titta på lorelai och rory.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0