going on sambo

image141nu är jag och älskling stolta ägare av matbord och stolar. Känns som vi gjorde ett riktigt kap Nypris var 4400 men vi fick det för 1600. underbart! För tillfället står det lagrat nere i Micke och Martinas förråd. Det får stå där nu tills vi fått nyckeln till vår lägenhet och då är det det första som åker in.

Vi var även och lämnade lite av Johns saker i mammas och pappas garage. Börjar kännas nu att det är nära flytt. Jag hoppas det funkar så bra jag tror. Det känns som allt blir lättare när vi väl flyttat ihop på riktigt. Nu sover han hos mig hela tiden i mitt korridorrum, så det är som att bo tillsammans, men här är ju för litet. Så det ska bli så skönt att komma till lägenheten!

Fick lite fler lådor av micke också, så de ska jag nu fylla med massa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0