flyttdrömmar

Nu har jag slängt nästan en hel sopsäck med bara småskit. Jag har tömt skrivbordslådan och två av mina korgar i bokhyllan dessutom har jag lyckats packa ner alla mina temafest grejer. Jag ska nog försöka sortera mina omärkta skivor någon dag.

Jag längtar så tills jag får nyckeln till den nya lägenheten och kan börja flytta in. Hade varit helt underbart.Ska bli så skönt med eget kök och mer plats. Men ska se till att inte göra samma miss som sist jag flyttade. Ska inte ta med mig all skit en här gången. Jag ska hinna rensa ut ännu mer!

image136
Vi har hunnit börja tänka lite på hur man ska inreda, men det är svårt. Vi hade väl tänkt att vi skulle börja med det absolut nödvändigaste, men sedan bo in lägenheten lite och fixa det mesta i sommar när man har tid och råd. Tanken är nog att det ska kännas väldigt naturligt. alltså nära naturen. mycket jordnära färger och trä. Jag har väl även bilden av en ganska ljus inredning. Någon som har något tips? Om det inte var för att man har en studentbudget att anpassa sig efter had det blivit lättare, men nu kan man inte köpa vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0