dåligt

Jag mår psykiskt dåligt när jag läser vissa bloggar. man blir så lessen över hur ytligt allt är. Framförallt blir jag inte essen över vd de skriver, utan av hur många som orkar engagera sig i det. Som exempel tar jag även idag blondinbella. hon anonserade nån läsarfika (antar att hon ska fika med läsare?) och det hade tydligen varit över 200 intresserade. bara jag som inte ser det intressanta?

sen alla sm flickor som skriver om plåtningar hit och plåtningar dit, men de ser ju ut precis som alla andra. Förstår inte vad som är så speciellt. Går man in på bloggarna på toplistan ser man ju knappt skillnad mellan dem. Kenza, Kissie och så vidare... Ser inte varför de blir så hyllade? det är ju bara småtjejer som sitter i sin egen skyddade värld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0