Aspiros reklamfilm anmäld

Surfade in på aftonbladet och läste att reklamfilmen för 118 003 blivit anmäld till etiska rådet. måste helt ärligt säga att det är lite fjantigt. image124När jag såg den först trodde jag bara det var en dum blondin med stora bröst och ingen sångröst what so ever, men tydligen är hon en norsk popstjärna. Fattar inte hur någon kan ha gett henne ett skivkontrakt.

Visst är hon bimboaktig, men att anmäla är väl ändå lite att ta i? Deras reklamkampanj innehåller ju flera olika personer som sjugner deras slogan, och de har lyckats få med en norsk popstjärna precis som hon är. DEt är väl inget att anmäla? fjantigt tycker jag bara. (sen fattar jag inte varför man vill ha med henne, för jag tycker bara det är skrattretande) har jag inte rätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0