bästa fredagen någonsin

Började sådär bra med försening till föreläsningenoch sedan förlust för Sverige i fotbolls-VM... Men efter det gick det bar uppåt. Till att börja med lyckades vi tigga till oss gratis lunch i M-cafét, då våra nollor jobbade där. Efter föreläsningen i hållfasthetslära drog vi ner på Fredmans och åt nachos och drack öl. Riktigt skönt att bara vara och glömma allt vad plugg heter ett tag.
Vid halv sex åkte jag och John ut till Veberöd för att se laget vinna, och tack vare Bunkeflos vinst över skurup idag, säkra seriesegern. YEY!
Sen var det kräftskiva i korridoren som gällde. När vi kom hit var alla lagom fulla och glada... Är för tillfället väldigt nöjd med min korridor. trivs riktigt bra här.

Med andra ord är jag mkt mkt nöjd med min fredag. Den avslutades dessutom HELT underbart.

Lägger upp bilder från kräftskivan lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0