helgstoj

har varit fullt upp sista tiden... Massor av tentaplugg och lite fest då och då.

tänkte börja med att lägga in en bild från helgens bravader:

image108
måste säga att jag är mkt nöjd med mitt hår:D

hadae tjejkväll hemma hos Martina som fyllde år. Micke hade ännu en gång visat prov på hur en pojkvän ska vara och stått hela kvällen och bakat tårta till Martina. underbart god var den. Då hon även fått en tårta av sin syster bestämde vi oss för att mat var en onödig utgift, då vi hade tårta till ett helt kompani. Så det blev tårta och vin för hela slanten. även en del drinkar medans vi gjorde oss i ordning för tema fest. Vårt tema var guld och extrema frisyrer. Tror vi lyckades ganska utmärkt med det.

När vi väl var klara (ca 5 timmar senare) gick vi till Branges korridor där det var Barfest med stureplan-tema. Micke hade ett backslick jag aldrig trodde jag skulle få se. och att Brange lyckades få sitt ultrakorta hår i ett backslick... det måste krävts MYCKET vax...

Utgång på Wärmlands avslutade kvällen som totalt sett var en riktig dunderkväll. Precis som bakfyllan dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Du...tror vi alla vill ha fler bilder på de där backslicket,haha:D

2007-10-17 @ 00:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0