somnade på toan

jag tycker faktiskt det är lite ont om kommentarer i min blogg. Vet att det inte är jättemånga som läser den, men några få, tappra är ni, så kan ni inte någon gång skriva en liten kommentar till mig??

Så nu när vi fått det sagt ska jag berätta om den spektakulära gårdagen.

Hela förmiddagen och eftermiddagen med för den delan var jag på stan och shoppade med fia. Vi gjorde av med jättemycket pengar. Jag shoppade bland annat en söt liten tröjklänning och massa hårklämmor.

på kvällen var vi bjudna på två korridorsfester och detta löste vi genom att först gå till den ena, och sedan ta med oss den festen till den andra. Träffade massa nya människor och hade riktigt roligt. Vid halv tolv- tolv tiden nån gång cyklade vi ner till ÖG:s och där dansad vi fram tillklockan två. Tiden inne på ÖG:s minns jag inte jättemycket av, men hade ialla fall roligt. träffade massa folk jag känner och lärde känna nytt folk.

väl hemma igen somnade jag på toaletten och låg där i en halvtimme eller något innan jag förföyttade mig till min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0