imorgon är det dags.

90676-31
Behöver jag säga mycket mer? Jag hämtade nyckeln i morse och i eftermiddags var jag och tittade på rummet. Det såg helt ok ut och jag tror nog det blir hur bra som helst. så imorgon under dagen är det dags att flytta möbler. så nu springer jag runt som en galning och har beslutsångest. Vet inte alls vad jag ska ta med mig. ska ju bara ta med det viktigaste nu tänkte jag, men det är så svårt att prioritera. Jag vet inte alls hur jag ska göra. sen har jag småproblem som vilka möbler jag ska ha. Ska jag ta den gamla hyllan eller köpa en ny? ska jag ha tre- eller tvåsits soffa? gah... jag vet inte.

Så nästa gång jag skriver har jag flyttat, för nu åker datorn ner i en låda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0