IKEA trassel

Idag var jag på IKEA med mina föräldrar. Jag köpte äntligen min hlla. En sådan som på bilden, fast mörk.image29 Den var jättestor och jättejobbig att sätta ihop. Så jag ringde Brange och han kom för att hjälpa till. Snabbt insåg vi att det var en bit vi fått med som inte skulle varit med, och en bit vi inte fårr alls. men vi improviserade och lyckades trotts allt få ihop den. men detta efter mycket om och men och väldigt väldigt många svordomar.

När fanskapet tillslut satt ihop och vi fått den på plats var det dags att sätta i TVn. Vad upptäcker vi då? jo, att TVn inte får plats i hålet för hyllan är inte tillräckligt djup. Så fruktansvärt irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0