Uppdatering

Klockan är nu 06:52 och jag har precis kommi hem från jobbet. tänkte gå å lägga mig vid slutet av detta inlägget och sova nåra timmar. Så vad har nu hänt senaste veckan då? Igår var jag på sjukhuset och bytte mitt lila gips mot ett rött som ska sitta på i två veckor. efter detslipper jag förhoppningsvis gipset helt. Vi får väl se helt enkelt. Trots det lilla hindret att jag är handikappad jobbar jag precis som de var tänkt från början och jag blir bättre och bättre för var dag. men jag längtar tills jag ska kunna vara i fabriken med två likadana slkor. just nu måste jag ha en skyddsko i storlek 47 eller nåt på högerfoten för att gipset ska få plats. ser jävligt kul ut men det är fruktansvärt obekvämt. I natt har jag dessutom lyckkats få skavsår under gipset. vad gör man??
Gosnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0