ny dag

Nu ska man snart och jobba igen. allt kretsar kring det för tillfället. blev även erbjuden att jobba nu till helgen. det är fina pengar, så det tackar man juinte nej till.

Hittade lite bilder från korridoren på facebook (med andra ord snor jag nu andreas bilder)

image66

Jag och sofia i slutet av läsperioden på korridorsfest, för en gångs skull i min korridor och inte hennes. 

 image67

Jag och Magnus samma kväll

image68

Glassätar-tävling i korridoren. Utmaningen var: ät 4 kliter glass. Jag klarade bara två. bilden visar en av många "Brain-freezes"

image69

Andreas åt upp mina två kvarvarande liter i ett naffs utan minsta magont. jag blev helt enkelt utklassad

image70

Jag och andreas på valborg. detta kort togs efter en hel dag med öl i stadsparken och champangegalopp, precis innan utgång på nation.

image71

Midsommarmiddag i korridoren. Jag var lagom laddad:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0