NU

Har insett att det är jäbligt svårt att sova utan att bli störd mitt på dagen... så nu vid halv ett var jag så ilkla tvungen att gå upp. Var på IKEA igår, och snart kommer Brange och ska hjälpa mig hänga upp min nya spegel. Jippie:D
Nu tänkte jag lägga in lite bilder från helgens julebodavistelse.

image79
'
Gipset var av och det skulle utnytjas! På bästa sätt gör man väl det med en barfotapromenad?!

image80

Lite musik och sen är det bara att ge sig av.

image81

Det stack lite i fötterna

image82

Gick ner till ån

image83

Och sen ner till Stranden

image84

På kvällen hade vi avgipsningsmiddag (som mamma kallade det) och jag hade otuurligt nog glömt alla mina byxor hemma i lund, så jag fick låna Linneas jogginbyxor. De var lite i minsta laget

image85

Avgipsningsmiddag

image86

Min coola syster

image87

Min andra coola syster, och jag

image88

Borde kanske klippa mig snart?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0