äntligen

Har äntligen fått några få bilder från Malaga-resan förra sommaren. Tack Jenny:)

image73

första eller andra kvällen tror jag detta kan vara.

image74

Ser ju lagom stelt ut. Är iaf Jag och Hanna På restaurangen innan de var dags för utgång.

image75

Och vad gör jag här? Jo, precis vad det ser ut som. Jag snor Toalett-papper. Vårt hade tagit slut på hotellet och städerskan skulle inte komma förrän dagen efter. När jag då såg en hull rulle stå på restaurangtoan kunde jag inte låta bli att "låna" hem det till hotellet

image76

Jasså? hittade någon fest/maskerad affär på vår jakt efter en mataffär. Självklart skulle jag prova ALLT inklusive denna katt-mask.  vem är förvånad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0