twice

Ja då var jag här igen. är trött och borde sova, men orkar inte ta mig för det. Antar att jag sitter uppe ett tag till och spelar alfapet eller liknande.

Satt och letade citat innan som jag kunde muntra upp sofia med. Hittade detta och det är ju bara så underbart!:

En sann gentlemann är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli.

inte sant?

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu... har pluggat lite och tittat på film ikväll med micke och martina. Gjorde kalasgoda tackos också. mumsigt. Imorgon ska jag vara i skolan 9, trotts att jag inte börjar förrän 1. ska vara duktig och plugga massa. eller iaf dricka kaffe och äta muffins. Innan skolan måste jag hinna laga min punktering.. jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0