trasig

Varför kan jag inte bara säga vad jag tycker och tänker? det behöver ju inte vara så jävla svårt. men hur mycket jag än tänker i förväg blir det ändå bara fel eller ingenting när det väl gäller.

Just nu känner jag mig trasig, liten och obrukbar, precis som cykeln.

Men snart flyttar jag och på något sätt känns det som att mycket kommer lösa upp sig då. Jag ska ta och ringa AFB imorgon och se om jag kan hämta nyckeln tidigare än bestämt. om föregående boende redan flyttat ut borde det ju inte vara några problem, men jag vet ju iofs inte om han fortfarande bor kvar. Vi får väl se när jag ringer helt enkelt.

Har varit ute i veberöd och tränat idag. Var riktigt svinigt kallt och jag hade inte mycket att göra i målet, så det blev ganska så kallt

Helt seriöst funderar jag på att sova nu. är jättetrött och orkar inte med min patetiska närvaro mer just nu.
trasig


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0