ta hand om mig


Jag tror jag har fattat det nu. Jag behöver någon som kan ta hand om mig och skämma bort mig. Om inte du inte är sådan får vi väl lära dig det, eller så är det dags för mig att gå vidare.


90676-23Jag är helt och fullt medveten om vad alla tycker. Om man ser det logiskt tycker jag ju precis likadant. Men det är inte alltid så lätt så att man bara kan göra det som är mest logiskt. Så lätt är inte livet. Då hade det ju inte varit någon utmaning, inte sant?


 
Nu har jag berättat om vad jag borde, men inte gjort idag (möjligtvis en aning abstrakt). Vad har jag faktiskt gjort då?

Jo, jag har varit på en föreläsning i mekanik, underbart? javisst, precis som vanligt. sen har jag låtsats plugga lite. Vid lunch gick jag hem till Sofia och hon bjöd på makaroner och köttbullar.

Jag hade tur som slapp cykla eller gå hem i snöstormen, eftersom Sofia och hennes mamma skulle hem till mig och gå på mitt golv. Så ja, de körde mig hem och gick på mitt golv. ganska schyst deal tyckte jag. Har i övrigt haft ett ganskatråkig dag. ensam hemma fortfarande. Min iPod har gått sönder och garantin har gått ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0