så är det

90676-20Nu börjar tentorna närma sig och jag får mer och mer panik. är inte i fas för fem öre och är verkligen inte motiverad för att plugga. Borde ju egentlgien bara sätta mig med det och få det gjort. men jag kan det inte och har allt för mycket annat att tänka på för tillfället.

Nu flyttar jag snart!
tio dagar så får jag min nyckel. vad ska man ha med sig? hade velat börja packa nu, men allt jag kan komma på att jag ska ha med mig är sådant jag använder varje dag, å då är det ju inte lönt att packa ner det. kommer bara packas upp igen.mina filmer kan jag inte packa ner, de tittar jag på hela tiden. skolböckerna använder jag ju. datorn, det kommer inte på fråga. samma sak med tv,kläder och möbler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0