Ny dag, nya bekymmer

balkongBörjade skriva om mina känslomässiga problem på ett väldigt ytligt sätt, men insåg snabbt att det inte skulle passa här.

Idag har jag mest gjort ingenting. hade lagfest här igår och det var itne förrän i morse jag insåg hur mycekt det faktiskt dracks. Hade 7(!) tomma vinflaskor och en tömd vinbox. Och vi var bara 11 personer. Trots det gick det inte jätevilt till, det var snarare riktigt trevligt.

Så, som sagt, dagen har varit väldigt lugn. har diskat lite vinglas, tittat på tv och låtsats räkna matte. Nuunder kvällen kom Christian och vi tittade på film. och imorgon är det skola igen. har ingen föreläsning förrän klockan 1, men ska vara i skolan tio för att plugga ändå. därmed börjar det väl bli dags att tänka på refrängen nu antar jag. så, sängen kallar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0