Imorgon är en stor dag

Idag köpte jag tjejtidning... SOLO blev det. lärde mig mycket viktiga saker.Exempel:

Därför gillar inte killar att smsa:
Av precis samma anledning som de inte gillar att sitta länge och prata i telefon, eller snacka på msn. Killar gillar inte att analysera. Killar har varken tid eller lust att älta efter att man redan sagt det man ska.

Så nu vet jag det. Men tror nog nästan det var det enda jag lärde mig. Får nog förlita mig på att inhämta kunskap från andra källor. Till exempel min mekanikbok kanske? Borde verkligen plugga. Men fick idag veta att jag klarade Matlab-tentan i alla fall, så idag ycker jag ändå jag förtjänat att mygla lite med pluggandet.

Imorgon hämtar jag min nyckel till mitt rum. Ska bli spännande att se vad det är för ställe jag ska bo på. Är faktiskt en aning nervös till och med. Men det blir säkert bra. Ska nog börja flytta in redan på fredag tror jag. Om jag fortfarande är sjuk imorgon börjar jag nog redan då. Jag får se. får se om jag vågar flytta över huvudtaget. Nu när man tänker på det börjar det nästan bli lite skrämmande.90676-29


längst upp till höger tror jag är min korridorbalkong...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0