And she's back

jag menar, vad ska man göra?tår
alla hjärtans dag igår, och inte ens då skärpte han sig... inte ens ett sms passade det sig att skicka? Varför låter jag mig behandlas såhär? jag förstår det inte. Tycker jag är en så stark person som inte rättar mig efter andra, och trotts det är jag en sån toffel!

Så när han nu inte hade tid igår dejtade jag sofia istället. hade välsigt väldigt trevligt med mat på temptation och film. jag betedde mig som en riktig gentleman. Hade blomma till min dejt och bjöd på efterrätten. Det är tur att någon vet hur man ska uppföra sig i alla fall.

Ikväll är det då träning igen. Åker ut till Veberöd som vanligt vid 6-tiden och kommer hem mellan 10 och 11 någon gång. Tar ganska mycket tid den där fotbollen... men det är värt varenda minut.



hemma igen.
rena högstadiefasonerna på träningen. orkar inte med sådana löjliga tjejfasoner. Men det lägger vi bakom oss bnu och så fokuserar vi på lördagens match. spelar mot Borgeby, och då ska jag visa varför jag ska vara A-lagsmålvakt. heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0