Down

vaknade med en värre huvudverk än jag någonsin varit med om. Hade ganska kul igår. drog till lunds vid 11, men var inte där förrän 12. vinglade runt som jag vet inte vad, tappade alla mina saker hur många gånger som helst och hade inte koll på någonting... riktigt skrämmande. men jag hade iaf vett nog att inte följa med någon av d killar som försökte få hem mig :P sa direkt nej till alla efterfester, och stack hem istället. hur jag lyckades vingla mig hem på cykeln är ett mirakel.

Men idag är det mindre kul. mår inte jättebra, men det får jag ju skylla mig själv för. värre är det med att jag måste vänta två veckor till nu... vet inte riktigt hur jag ska klara mig... de e väl bara att ta en dag i taget och försöka stå ut...image97

Kommentarer
Postat av: Andy boy.

Spegeln hänger fortfarande kvar! ;)

2007-08-05 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0