354 sms

äntligen har jag fått ett fungerande simkort! är äntligen kontaktbar igen. Känns som livet startar på nytt. Som bevis på det raderade jag nu hela inkorgen fylld med gamla sms, det slutade på 354 raderade meddelanden. Ger mig nu på de 372 meddelande i sända poster också. sköbnt att rensa bort att gammalt och fokusera framåt. i dubbel bemärkelse.

Ikväll är det EM (ElektroMästerskapen) i ölhäf som gäller. Iår ska jag definitivt inte vara med, men så jävla kul jag ska ha ändå. utar åt att det blir utgång på Helsingkrona senare. Tyvärr e det ju Schlagernatt, men det kan nog bli kul iaf.
image106

Ute på Helsingkrona efter ölhävet för ett år sedan. Och titta, Viktor var visst det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0