Vinna Ipod

Ja så är det. ägnar just nu mycket tid åt att försöka vinna en Ipod på www.mujabi.com. Om du vill hjälpa till kan du ju höra av dig. skulle vara väldigt uppskattat.

Så nu är det kanske dags för en liten uppdatering?
Har varit i danmark under helgen med fotbollslaget. Åkte i fredags morse. Eftersom det var min födelsedag hade min mamma varit snäll och bakat en tårta till mig som jag hade med i bussen. Den såg ut som en fotboll, och smakade underbart! under kvällen sjöng hela laget för mig på restaurangen och sen njöt jag av pizzabuffen. det blev lite öl och lite vin, men gick faktiskt och la mig tidigt.

Lördag var det träning 8.00 och det var ganska kämpigt. Fötterna fulla av blåsor från de nya fotbollsskorna och benen fyllda av träningsverk. Men jag lyckades genomlida den. Lunchen blev en katastrof. Istället för den utlovade pastarätten fick vi baguetter... Man kände sig helt uppsvälld och inte särskillt mätt efter det. Träning igen på eftermiddagen och det var precis att man kunde stappla sig igenom.

Det var ju meningen att det skulle bli fest på kvällen men det blev inte riktigt så för min del... Upptäckte först att min klänning krympt i tväten, sen att ajg itne kunde ha på mig mina skor p.g.a. blåsorna. När vi kom till middagen visade det sig att det blivit fel igen och vi skulle varit där en halvtimme tidigare. Så det började inte bra och efter bowlingen (som jag för övrigt var riktigt bra på) blev jag bara så otroligt trött, så jag gick å la mig.  De andra fortsatte springa runt i stugan och jag somnade inte förrän jättesent, men det var i alla fall skönt morgonen efter att jag hållit mig hyfsat nykter. Hade också packat nästan allt, så när jag vaknade i orse var det bara att slänga ner lakanen i väskan och sedan gå till frukostbuffén med pannkakor och wienerbröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0