tjallå

Äntligen utvilad. Gick och la mig elva igår och sov till tio i morse. iofs med en del störningar från SSKK (SportSuparKlubben Kamraterna), korridoren längst ner i huset, som hade en gaanska stor fest. lagom till jag skulle gå å lägga mig dunkade "Botten anna" och "sång om ingenting" över hela delfi. vid tolv-tiden fick jag ett inbjudnings-sms och vid fem var det nåt fyllo uppe och ringde på allas ringklockor. Jag blev först riktigt chockad, sen hörde jag hur det ringde inne hos grannarna, så då vände jag mig om och somnade. Chetan berättade idag att han varit uppe för att kolla vem de va, å då hade de vatt en svinfull kille som bara svamlade, så jag missade inget ;)

Så vad händer idag då? Jo, jag ska åka till sjöbo och titta när mitt lag spelar. Jag räknar inte med att få spela, med tanke på att jag ska vara reservmålvakt.  Men vi får väl se. Jag ska åka dit och ta med mig mitt bästa humör i alla fall.

image51

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fina ögon!

2007-04-22 @ 18:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0