sjudundrande huvudverk

Usch vad jag varit bakis idag. Vaknade och hade en grym huvudverk. Vid ett stack jag bort till Brange som beställt pizza. Åt och tittade på film med Med Brange och Ashe(hur fan stavar man namnet?). Jag varken åt eller tittade jättemycket på filmen.. jag somnade nämligen. Sen gick vi ut och satte oss i en soffa. Jag låg mellan killarna som satt och rökte vattenpipa. Fick massa konstigaskrattatacker, så jag började nästan tro att jag inte nyktrat till helt än.

Så, varifrån kommer denna fruktansvärda baksmälla? jo, såhär var det:

Igår bestämde vi oss för att grilla. eftersom jag själv var petad och inte skulle spela hade jag ju faktiskt tid att vara med. Så vi drog ihop massa folk och satt nedanför mig och grillade och drack öl mellan 5 och nio. Sen blev det allt för kallt så vi packae in oss i mitt lilla koridorrum. Vi satt här 13 pers och hade trevligt. vid elva stack vi på mellanfest hos Anders på sparta. Blev lite snack och mer dricka där också. Därifrån stack jag till Schlagernatten på image57Helsingkrona med Anders och träffade de andra phös-killarna också. Mina andra kompisar stack till Lophtet där det var fadderfest för kemisektionen. Jag och Anders stack dit vid ett och det var hel tomt där. det var bara de som jobbade(alltså kemi-phöset) och mina maskinkompisar, plus en stackars alkoliserad kemi-phadder.

En trevlig kväll blev det iaf, men mycket öl och därmed en sjudundrande huvudverk idag.

Framtiden kan komma när den vill, hur den vill. Jag är beredd på den.
Jag avslutar den här dagen med att citera kapten Jack Sparrow:

Give me that Horizon

Kommentarer
Postat av: Magnus

Idag var det du som var bakis, imorgon är det jag... vi tillhör båda generationen som aldrig lärt sig av sina misstag.

2007-04-29 @ 03:29:05
URL: http://matjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0