Nystart

image48Ja, då var det ny design igen. kände inte att den andra var så bra. Trivs betydligt bättre emd denhär, men det får vi väl se hur länge det varar.

Idag är en sådan där jobbig dag. Har inte lust att göra någonting. Allt är bara fel. Känner mig liten tom och betydelselös. Vill bara gå och lägga mig och ligga kvar där i en vecka, men jag vet att det är en omöjlighet. Har alldeles för mycket med skolan och med fotbollen för att hinna med sånt tjafs.

Varför är det såhär då? Jag vet faktiskt inte. Känner mig psykiskt knäckt, till stor del av allt pluggande sista tiden, men inte bara därför. Känner mig nermosad i skorna. Jobbigt är det i alla fall. Har försökt allt för att bli bättre. har ätit MÄNGDER med glass, men det hjälper inte. Har ittat på fotboll, det hjälper inte. Det enda som varit i närheten av att lyckats har varit att designa om bloggen, men nu är det gjort och den tomma känslan kommer tillbaka. så vad ska man göra nu? gå och lägga sig kanske? jo, det vore nog en ide. om jag orkar lyfta mig från stolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0